Dasar Kualiti
Dasar kualiti PMS adalah membangunkan modal insan yang komited,
responsif dan inovatif melalui penambahbaikan yang menyeluruh dan
berterusan. PMS berusaha memastikan kehendak pelanggan dipenuhi melalui
pencapaian objektif kualiti bagi menjamin keberkesanan sistem. Dasar ini
disebarkan kepada semua warga PMS
Objektif Kualiti
Kecemerlangan Akademik
Berusaha untuk memastikan :
1. Setiap program mencapai 90% kadar kelulusan bagi setiap semester
2. 25% daripada pelajar yang lulus mencapai PNM 3.00 atau lebih setiap semester
1. Setiap program mencapai 90% kadar kelulusan bagi setiap semester
2. 25% daripada pelajar yang lulus mencapai PNM 3.00 atau lebih setiap semester
Kecemerlangan Staf
Berusaha untuk memastikan :
1. Staf menjalani latihan berkaitan kompetesnsi mencapai sekurang-kurangnya 70% daripada kriteria penilaian.
2. Staf PMS mengikuti sekurang-kurangnya 10 hari latihan setiap tahun.
3. Setiap PPPT perlu mempergiatkan aktiviti R&D dengan menghasilkan sekurang-kurangnya 2 kajian dan penulisan dalam gred semasa
1. Staf menjalani latihan berkaitan kompetesnsi mencapai sekurang-kurangnya 70% daripada kriteria penilaian.
2. Staf PMS mengikuti sekurang-kurangnya 10 hari latihan setiap tahun.
3. Setiap PPPT perlu mempergiatkan aktiviti R&D dengan menghasilkan sekurang-kurangnya 2 kajian dan penulisan dalam gred semasa
Kecemerlangan Proses
Berusaha untuk memastikan prosedur dilaksanakan dengan berkesan bagi mencapai objektif yang ditetapkan.
{ 0 comments... read them below or add one }
Post a Comment