PMS! Team Nasyid Politeknik Muadzam Shah

on Monday, 18 July 2011

Ok malam ni rasanya ada peningkatan sedikit dari sebelum-sebelumnya..namun nak cakap dah ok..tak juga memang tak ok sebenarnya..Ammar (solo harapan) kecik tapi suara besar dan agak lari tempo dan sumbang sedikit nyanyiannya..tu baru solo pertama..Arif pula tempo dan suara just ok..tapi suara alahai macam suara awek..kalau pakai microphone rasanya suara dia sama ngn Ammar yang tak pakai mic..adoih haih..macam-macam hal..Bob pula yang tersangat comel itew..kekadang salah masuk je..kekadang suara tak keluar walaupun badannya agak "cute" aka montel..perghhhh montel yang tak tahan tu..


Kengkawan yang lain just ok..cuma Ammar agak mengecewakan sikit..suara unik tapi bila nyanyi nasyid teruih' macam tak pandai nak nyany..tapi satu kelebihannya adalah dia leh bantu suara ramai..Admin pown dah pening dah macam manak nak bagi diorang pandai nyanyi..Admin rasa Syafinaz dan Cikgu Siti AF pown tak leh nak tolong kot melainkan usaha diorang sendiri..

Oklah korang tengok jelaaa video diorang yang sangat "best" sangat tu eh..macam Raihan dah aku tengok..hahahaha..macam kew?tapi sebelum tu korang tengokla c Bob tu..control depan kamera..cute lah katakan..kiut,kiut..chuby,chuby aka montel-montel gitew...pas ni kompom ramai peminat..

P/s: Ammar dan Arif jangan lupa berlatih k..dan yang lelain tu..kita ada hanya dalam 3 hari je lagi nak berlatih..pastu nak bertanding..so please berlatih k...

Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

msat said...
This comment has been removed by the author.
yazidy said...

hehe.. kira ok la.. diorang dh byk usaha tu.. kita harap yg terbaik untuk diorang mase pertandingan..


21 July 2011 at 04:54
 
© Blog Penjana Minda Strategik All Rights Reserved