PMS! Pendaftaran Pelajar-pelajar Baru PMS Sesi Jun 2011

on Monday 4 July 2011

 
5 Julai 2011 -  Di ketika ini, Politeknik MuadzamShah kini sedang mengendalikan Pendaftaran Pelajar Baru Sesi Jun 2011..Admin sebagai AJK Taklimat, Perasmian dan Publisiti..So setakat hari ni..Admin tak terlibat dengan Pendaftaran..esok baru Admin akan memulakan tugas sebagai Pengacara Majlis..Cuma nya Admin rasa macam nak demam dan selsema lah pula..selepas semalam diundang khas untuk menjayakan Majlis Taklimat Kenaikan Pangkat bersama-sama dengan Pengarah serta Pensyarah-pensyarah PMS..bukan Admin yang nak naik pangkat tau..

Dengan keadaaan dan kesihatan yang kurang baik ni..nampaknya peuang untuk Admin menjadi Pengacara Majlis pada Majlis Perasmian MSK nampaknya bakal terkubur (hamboi skemanyer)..dan pilihan yang ada untuk menggantikan Admin hanyalah En. Yazid dan Cik Aina jew..En Mohd. Zainal tak de..ada urusan luar..So kepada yang mempunyai suara-suara hebat dan ala-ala Optimus Prime, Megatron bagi lelaki dan Mariamah Tijo bagi [erempuan..silakanlah..tonjolkan bakat anda..

Nanti ada orang yang akan memantau bakat kita..nanti boleh jadi Pengacara Majlis untuk Majlis Konvokesyen pula..nanti tak pasal-pasal kakitangan PMS bosan dok asyik tengok muka Admin je kat “rostrum” tu kendalikan majlis..


Apapun kepada pelajar-pelajar baru..selamat datang ke PMS..anda sesungguhnya memilih jalan yang betul untuk berjaya..PMS kini kea rah pembentukan Politeknik unggul..selamat datang sekali lagi..enjoy yourself..selamat belajar..jangan “tensen-tensen”..dan selamat menjalani Minggu Suai Kenal.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

why not try this out Dolabuy Bottega Veneta click over here now Dolabuy Dior visite site Bottega Veneta Dolabuy


10 July 2022 at 15:38
 
© Blog Penjana Minda Strategik All Rights Reserved